۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

طراحی سامانه واکنش گرا به خاطر تلفن های همراه پارت اول

ساخت سایت responsive برای تلفن های همراه بخش 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از هسته مهم استراتژی های شما به منظور بازاریابی آنلاین میباشد ، طراحی یک سایت که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار کارآمد خواهد بود . امروزه میزان فروش تلفن های همراه در قیاس با فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 میزان اتصال به اینترنت از طریق موبایل نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل داشتن سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و نقصی در تلفن های همراه قابل دیدن باشد بسیار کار منطقی ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از سایت شما از طریق موبایل برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق سیستم های شخصی بیشتر شود .

تحقیقات نشان دهنده این میباشد که نزدیک به 67 درصد از بازدیدکنندگانی که از طریق تلفن همراه به اینترنت وصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و ایراد در موبایل داشته و به دنبال ایجاد سایتی میباشند که در هنگام نمایش در موبایل هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود نیز ، کمک فراوانی کنیم ، از طرفی میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

طراحی وب سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر