۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

اثر یوزر فرندلی بودن پایگاه در فروش آنلاین قسمت 4

ارتباط سادگی وب سایت در بازاریابی آنلاین پارت چهارم

رنگ بندی مناسب
داشتن رنگ های مناسب در سایتتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی سایت شما میشود . تصور کنید صفحات وب شما دارای بک گراندی مشکی و فونتی قرمز میباشد ، در این چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند دقیقه در پایگاه شما به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی پایگاه خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در مقدار ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار مهم میباشد .

قرار دادن بخش نظرات در سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و بررسی نظرات آنها تمامی کمبود های وب سایت خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، وب سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات کاربران میتواند تاثیر زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های سایت
یکی دیگر از نکات مهم در زمینه یوزرفرندلی سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، کاربر حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

ساخت سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر